Магазин FRANKE-MARKET пропонує покупцям офіційну продукцію швейцарського бренду FRANKE, сертифіковану на території України, з повною гарантією від виробника.
Важливо!
Компанія FRANKE надає якісний і швидкий сервіс по всій Україні, надаючи гарантійні зобов'язання на всю продукцію FRANKE.
Щоб уникнути складнощів з гарантійними зобов'язаннями, рекомендуємо купувати техніку FRANKE в офіційних партнерів ТОВ "Франке Україна"!
Офіційний представник ТОВ Франке Україна - єдиний Franke-Market.com.ua
Гаряча лінія для реєстрацій заявок на гарантійне обслуговування FRANKE 0-800-301-801
Гарантія
- Офіційна гарантія на мийки
- Офційна гарантія на вбудовану техніку
- Офіційна гарантія на подрібнювачі відходів
- Офіційна гарантія на змішувачі
- Офіційна гарантія на витяжки
10 років
з безкоштовним виїздом
майстра на дім.
2 роки з безкоштовним виїздом на дім.
10 років
з безкоштовним виїздом
майстра на дім.
2 роки
з безкоштовним
виїздом на дім.
На які товари поширюється гарантія?
На товари, що реалізуються в магазині FRANKE MARKET, надається гарантія від
2 тижнів до 10 років
в залежності від зобов'язань, які бере на себе виробник. Термін гарантії вказаний в описі товару
на нашому сайті.
Безкоштовний сервіс не поширюється на послуги встановлення і
підключення
обладнання.
На товари, що реалізуються в магазині FRANKE MARKET, надається гарантія від 2 до 10 років, відповідно до таблиці гарантійних зобов'язань вище.
Підтвердженням наявності гарантії на товар служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.
При передачі товару покупцеві проводиться перевірка комплектації і відсутність дефектів у виробі. Комплектація виробу визначається описом в супровідних документах виробу або посібником з його експлуатації.
Гарантійні зобов'язання виробника є підтвердженням гарантії якісної роботи
продукції на яку
надається гарантія. Для цього сам виробник, продавець або третя особа (сервісний центр) в разі
поломки товару повинні його безкоштовно відремонтувати або замінити.
Гарантійний
термін зазначається в паспорті на продукцію або в гарантійному талоні.
Куди звернутися для проведення гарантійного обслуговування?
Для проведення гарантійного обслуговування всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення:
- Розрахункового документу (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці);
- Технічного паспорта або іншого аналогічного документа з позначкою про дату продажу.
Гарантійне обслуговування проводять авторизовані виробником сервісні центри, адреси та телефони яких вказуються на гарантійному талоні. Споживач повинен зберігати гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні також повинні бути вказані:
- Модель товару;
- Серійний номер товару;
- Гарантійний термін;
- Дата продажу товару.
Для прийняття товару на гарантійне обслуговування всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення розрахункового документа (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці), а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, - технічного паспорта чи іншого аналогічного з позначкою про дату продажу.
Чи можу я повернути або обміняти товар?
Повернути НОВИЙ товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- його немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, якому його купували;
- пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
- є в наявності касовий або товарний чек;
- є в наявності правильно заповнений гарантійний талон;
Повернути НЕ СПРАВНИЙ товар або товар з істотним дефектом так само можливо.В такому випадку, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
При обміні або поверненні товару потрібно мати при собі паспорт.
Магазин повертає гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар?
Якщо в гарантійний період товар, куплений у нас, вийшов з ладу і у висновку авторизованого виробником сервісного центру вказано що поломка сталася з вини виробника і товар не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- Товар в повній комплектації;
- Правильно заповнений гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує оплату;
- Висновок авторизованого виробником сервісного центру з відміткою, що товар має «істотний недолік».