ТОВ “ІДЕЇ ДОМУ” Офіційний партнер компанії ФРАНКЕ УКРАЇНА
warranty

Магазин FRANKE-MARKET пропонує покупцям офіційну продукцію швейцарського бренду FRANKE, сертифіковану на території України, з повною гарантією від виробника.

warranty

Важливо!

Компанія FRANKE надає якісний і швидкий сервіс по всій Україні, надаючи гарантійні зобов'язання на всю продукцію FRANKE.

Щоб уникнути складнощів з гарантійними зобов'язаннями, рекомендуємо купувати техніку FRANKE в офіційних партнерів ТОВ "Франке Україна"!

Офіційний представник ТОВ Франке Україна - єдиний Franke-Market.com.ua

Гаряча лінія для реєстрацій заявок на гарантійне обслуговування FRANKE 0-800-301-801

Гарантія

  • accept iconОфіційна гарантія на мийки
  • 10 років з безкоштовним виїздом 
    майстра на дім.

  • accept iconОфційна гарантія на вбудовану техніку
  • accept iconОфіційна гарантія на подрібнювачі відходів
  • accept iconОфіційна гарантія на змішувачі 
  • accept iconОфіційна гарантія на витяжки 
  • 2 роки з безкоштовним виїздом на дім.

arrows

10 років
з безкоштовним виїздом 
майстра на дім.

2 роки
з безкоштовним
виїздом на дім.

На які товари поширюється гарантія?

На товари, що реалізуються в магазині FRANKE MARKET, надається гарантія від 2 тижнів до 10 років в залежності від зобов'язань, які бере на себе виробник. Термін гарантії вказаний в описі товару на нашому сайті.
 Безкоштовний сервіс не поширюється на послуги встановлення і підключення обладнання.

На товари, що реалізуються в магазині FRANKE MARKET, надається гарантія від 2 до 10 років, відповідно до таблиці гарантійних зобов'язань вище.

Підтвердженням наявності гарантії на товар служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.

При передачі товару покупцеві проводиться перевірка комплектації і відсутність дефектів у виробі. Комплектація виробу визначається описом в супровідних документах виробу або посібником з його експлуатації.

Гарантійні зобов'язання виробника є підтвердженням гарантії якісної роботи продукції на яку надається гарантія. Для цього сам виробник, продавець або третя особа (сервісний центр) в разі поломки товару повинні його безкоштовно відремонтувати або замінити.
 Гарантійний термін зазначається в паспорті на продукцію або в гарантійному талоні.

service gay service gay

Куди звернутися для проведення гарантійного обслуговування?

Для проведення гарантійного обслуговування всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення:

  • accept iconРозрахункового документу (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці);
  • accept iconТехнічного паспорта або іншого аналогічного документа з позначкою про дату продажу.

Гарантійне обслуговування проводять авторизовані виробником сервісні центри, адреси та телефони яких вказуються на гарантійному талоні. Споживач повинен зберігати гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні також повинні бути вказані:

  • accept iconМодель товару;
  • accept icon Серійний номер товару;
  • accept icon Гарантійний термін;
  • accept icon Дата продажу товару.

Для прийняття товару на гарантійне обслуговування всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення розрахункового документа (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці), а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, - технічного паспорта чи іншого аналогічного з позначкою про дату продажу.

Чи можу я повернути або обміняти товар? 


Повернути НОВИЙ товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • accept iconйого немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • accept icon він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, якому його купували;
  • accept icon пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
  • accept icon є в наявності касовий або товарний чек;
  • accept icon є в наявності правильно заповнений гарантійний талон;

Повернути НЕ СПРАВНИЙ товар або товар з істотним дефектом так само можливо.В такому випадку, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.


При обміні або поверненні товару потрібно мати при собі паспорт.


Магазин повертає гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.


Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар? 

Якщо в гарантійний період товар, куплений у нас, вийшов з ладу і у висновку авторизованого виробником сервісного центру вказано що поломка сталася з вини виробника і товар не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.


Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • accept iconТовар в повній комплектації;
  • accept icon Правильно заповнений гарантійний талон;
  • accept icon Документ, що підтверджує оплату;
  • accept icon Висновок авторизованого виробником сервісного центру з відміткою, що товар має «істотний недолік».
accept icon СЕРВІСНЕ ЗВЕРНЕННЯ
Выбранный Вами товар был успешно добавлен в корзину
Перейти в корзину
Продолжить покупки