Куди звернутися для проведення гарантійного обслуговування?
Для проведення гарантійного обслуговування всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення:
- Розрахункового документу (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці);
- Технічного паспорта або іншого аналогічного документа з позначкою про дату продажу.
Гарантійне обслуговування проводять авторизовані виробником сервісні центри, адреси та телефони яких вказуються на гарантійному талоні.
Споживач повинен зберігати гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації.
У гарантійному талоні також повинні бути вказані:
- Модель товару;
- Серійний номер товару;
- Гарантійний термін;
- Дата продажу товару.
Для прийняття товару на гарантійне обслуговування всі вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення розрахункового документа (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці), а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, - технічного паспорта чи іншого аналогічного з позначкою про дату продажу.
Чи можу я повернути або обміняти товар?
Повернути НОВИЙ товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- його немає в переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, якому його купували;
- пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
- є в наявності касовий або товарний чек;
- є в наявності правильно заповнений гарантійний талон;
Повернути НЕ СПРАВНИЙ товар або товар з істотним дефектом так само можливо. В такому випадку, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
При обміні або поверненні товару потрібно мати при собі паспорт.
Магазин повертає гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар?
Якщо в гарантійний період товар, куплений у нас, вийшов з ладу і у висновку авторизованого виробником сервісного центру вказано що поломка сталася з вини виробника і товар не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- Товар в повній комплектації;
- Правильно заповнений гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує оплату;
- Висновок авторизованого виробником сервісного центру з відміткою, що товар має «істотний недолік».
Сервісні центри
Обслуговування по всій Україні, окрім Донецької, Луганської областей та Криму
https://alter-service.com.ua/
+38(0612)120-303
+38(0612)120-608
ts-zp@infocom.zp.ua
gag_ts@optima.com.ua
+38(0522)36-24-59
+38(0522)27-01-77
tehnomirservice@yandex.ua
+38(0482) 210-163
+38(048) 777-1140
service@tserv.com.ua
client@tserv.com.ua
+38(0352) 42-42-84
+38(097) 960-42-00
+38(067) 709-69-71
vectorservis@list.ru
+38(0572) 588-563
+38(057) 719-2116
+38(057) 714-2472
ts-kh@tservkh.com.ua
tservkh@tservkh.com.ua
+38(0472) 385-212
+38(0472) 385-211
+38(0472) 636-666
offtech@uch.net